SSL رایگان و یک روش عالی برای دریافت آن
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  SSL بدون‌پول و طریقه اخذ آن، نصب و آزمایش SSL از پاراگراف مواقعی میباشد که در‌این نوشته‌علمی به آن می‌پردازیم. البته شاید برای شما سوال پیش بیاید SSL چه می‌باشد؟ درصورتی که بخواهیم به صورت بی آلایش و خلاصه به سوال SSL چه است جواب دهیم، بایستی بگوییم که یک پروتکل رمز گذاری شده‌است. وقتی که نشانی یک تارنما دارنده HTTPS میباشد بدین مفهوم میباشد که آن وب سایت SSL داراست. به SSL بعضی وقت ها TLS نیز میگویند. در واقع SSL داده هایی که از روش وب منتقل می‌شوند را رمزگذاری می‌نماید و هر هر که بخواهد به‌این داده دست پیدا نماید، بایستی در آغاز بتواند رمزگشایی نماید که نسبتاً غیرممکن میباشد. مسلما SSL برای برخی از وب سایت ها بسیار مهم میباشد و گوگل نیز دوست دارااست وب سایت های امن به یوزرها توصیه دهد! هم اکنون که سوال SSL چه می‌باشد برایتان حل شد، به سراغ معرفی اشکال SSL می‌رویم.

گونه های SSL
SSL گونه های مختلفی داراست که هر کدام خصوصیت های مختص و منحصر خویش را دارا‌هستند. درپی به معرفی هر یک از گونه های SSL می‌پردازیم.

(EV SSL (Extended Validation
(OV SSL (Organization Validation
(DV SSL (Domain Validation
EV SSL
این جور شایسته ترین و گران ترین مدرک SSL میباشد. این گونه مدرک اسم کمپانی و میهن را در نوار نشانی نشان می‌دهد. اما با اعتنا به به روز های مرورگرها ممکن میباشد این امکان در بعضا نسخ و دستگاه ها وجود نداشته باشد. به چنگ آوردن این گونه مدرک نسبت به بقیه سند های دیگر دشوار خیس میباشد و نیاز به تایید و احراز داده ها داراست.

OV SSL
این جور سند نیز شباهت متعددی به مدرک EV داراست. گران ترین SSL ولی بعداز مدرک EV این دسته میباشد. سند OV SSL نیز مانند EV نیاز به تایید داده ها تارنما دارااست و داده ها تارنما را در نوار نشانی نشان میدهد.

DV SSL
برعکس دو گونه قبلی که نیاز به تایید و احراز داده ها بدون نقص وبسایت بود، این آیتم صرفا با تایید آدرس اینترنتی و یا این که تلفن و یا این که هر چیز دیگری که ثابت نماید مدیریت وب سایت می باشید قابل اخذ میباشد. مدرک DV SSL رمز گذاری مقداری دارااست و معمولا وب لاگ ها و وب سایت هایی که داده ها مهمی ندارند، از این گونه استعمال می نمایند.

SSL,ssl چه می باشد,ssl بدون پول

SSL بدون پول
صد رد صد SSL بدون‌پول و مبلغی تفاوت های متعددی دارا هستند. این تفاوت ها از توان کد گذاری آغاز میشود تا مشاجره seo. یکی‌از سوال های پرتکرار در کنار سوال SSL چه می باشد، این میباشد که آیا SSL مبلغی و بدون‌پول برای گوگل اهمیت دارااست و می‌تواند آن را تشخیص دهد؟ در‌صورتی‌که یادگرفتن بهینه سازی چشم باشید بدون شک این نکته را می‌دانید که گوگل مثل آب میل کردن قادر است گونه SSL شما‌را تشخیص دهد؛ به این ترتیب این نکته را مسلما مدنظر داشته باشید و تفکر نکنید گوگل متوجه نمی‌شود. پیرو این نوشته ی علمی یادگرفتن راه‌اندازی SSL به طور تماما بدون‌پول را توضیح میدهیم؛ با ما همپا باشید.

یادگرفتن راه‌اندازی SSL بدون پول
برای فعالسازی مجانی SSL و تبدیل نشانی خویش از HTTP به HTTPS کافی میباشد طبق فرایند پایین پیش بروید:

نخست وارد سایت SSL For Free گردید.
نشانی سایت خویش را وارد فرمایید و بر روی دکمه Create Free SSL Certificate کلیک فرمائید:
یادگرفتن اخذ ssl,فراگیری اخذ مدرک ssl بدون‌پول,پروتکل امنیتی ssl

بعداز وارد کردن نشانی، نیاز میباشد یک آدرس اینترنتی و سر وارد نمائید تا حساب شما ساخته شود:
نصب ssl

بر روی آیتم Next Step کلیک نمائید:
SSL,ssl چه می‌باشد,ssl بدون پول

بر روی مورد Next Step کلیک فرمائید:
SSL,ssl چه چیزی است,ssl بدون پول

در‌این نصیب درصورتی که می‌خواهید داده ها شما به طور اتوماتیک وارد شود این آیتم را پر‌نور نمائید، در حالتی‌که میخواهید به طور دستی داده ها خویش را وارد نمائید این مورد را خاموش کرده و داده ها خویش را وارد کنید و آن گاه مورد Next Step را بزنید:
SSL,ssl چه می باشد,ssl مجانی

مجددا مورد Next Step را بزنید:
SSL,ssl چه میباشد,ssl بدون پول

بعداز وارد کردن داده ها وب سایت، نوبت به تایید میرسد:
SSL,ssl چه می‌باشد,ssl بدون پول





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: